Η “max strategy” της Google είναι το δωρεάν. Γιατί όχι και της δικής σου εταιρίας;

Η εποχή του δωρεάν ανθεί. Το διαδίκτυο μειώνει αποστάσεις, δαπάνες και σχεδόν μηδενίζει το κόστος της διανομής (distribution). Ο εκδημοκρατισμός των εργαλείων παραγωγής και διανομής αυξάνει το μέγεθος του περιεχομένου (content) και μας διευκολύνει να το επικοινωνήσουμε σε περισσότερους ανθρώπους.

Πώς είναι δυνατόν η πιο αναπτυσσόμενη εταιρία παγκοσμίως να έχει θεμελιώσει την επιχειρηματικότητά της πάνω στις δωρεάν υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες του διαδικτύου; Μα πολύ απλά διότι είναι ο καλύτερος τρόπος να καλύψεις το μεγαλύτερο δυνατό όγκο της αγοράς.

O CEO της Google Eric Schmidt την αποκαλεί "max strategy" και πιστεύει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα καθορίσει την αγορά της πληροφορίας στο μέλλον. Ο Schmidt αναφέρει ότι οι εταιρίας θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά και μετά να το διανέμουν σε όσα περισσότερα κανάλια μπορούν. Άλλωστε το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα της δωρεάν διανομής, δίχως περιορισμούς.

Πια είναι τα βήματα που ακολουθούμε για την "max strategy" της Google;

Πρώτα θα πρέπει να κατασκευάσουμε ένα Blog ώστε να μπορούμε να τραβούμε την προσοχή του κοινού με το ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα δημιουργούμε. Θα έχουμε τη δυνατότητα να επικοινωνούμε με τους ενδιαφερόμενους και να προωθούμε τις απόψεις, τις ιδέες και τον λόγο που βρισκόμαστε στο διαδίκτυο.

Στη συνέχεια για να δημιουργήσουμε θόρυβο γύρω από το όνομά μας είτε είναι πρόσωπο είτε εταιρία πρέπει να κάνουμε μια ενδιαφέρουσα σελίδα στο Facebook. Να μην ξεχνάμε ότι την εποχή του pull marketing δεν πιέζεις τους πελάτες λέγοντας "πάρε, αγόρασε". Πας εσύ εκεί που είναι οι πελάτες σου και συζητάς για να κατανοήσης τις βαθύτερες ανάγκες τους.

Καλύτερη και ταχύτερη υπηρεσία διάδοσης των νέων σου δεν υπάρχει από τα καθημερινά τιτιβίσματα στο Twitter. Τα tweets σου θα περιλαμβάνουν links που θα οδηγούν το κοινό στη σελίδα ή το blog σου ώστε να μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για σένα ή την εταιρία σου.

Έχεις ακούσει για τα viral videos; Πάρε μια κάμερα ή ένα κινητό με καλή ανάλυση και άρχισε να γυρνάς στα γραφεία της εταιρίας, βιντεοσκοπώντας τους ανθρώπους κατά τη διάρκεια της εργασίας τους. Πες τους να μιλήσουν, να εκφραστούν. Μην το κάνεις σοβαρό και βαρετό θα αποτύχει. Κάνε το απαραίτητο editing και ανέβασε το video στο YouTube, Vimeo κτλ. Άνοιξε τις πόρτες και φέρε τον κόσμο μέσα στην εταιρία. Βάλε την εταιρία ανάμεσα στους ανθρώπους. Κάνε τους να μιλούν για σένα.

Η διανομή σε όλο της το μεγαλείο. Δεν θα φέρει χρήματα αλλά σίγουρα θα ενεργοποιήσει το κοινό και θα το μεταφέρει γύρω από την εταιρία σας. Αυτή είναι η "max strategy" της Google. Θα στρέψει την προσοχή του κόσμου επάνω σας, θα δημιουργήσει φήμη (reputation) επίγνωση (awareness) του brand και βόμβο (buzz). Από εδώ και πέρα η μεγάλη πρόκληση για εσάς είναι να βρείτε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσετε να μετατρέψετε όλα αυτά σε ρευστό.

 

Πηγή: http://www.epixeiro.gr/

Τεχνική υποστήριξη: dastasupport@teipat.gr

Βασισμένο στο Drupal