Σεμινάριο "Ποιοτική Τηλεφωνική Επικοινωνία"

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η Τηλεφωνική Επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη Επιχειρήσεων κατά την τηλεφωνική τους Επικοινωνία να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας. Με δεδομένο ότι το σύνολο σχεδόν των επαγγελματικών επαφών ξεκινά ή συμπληρώνεται με Τηλεφωνική Επικοινωνία είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής Επικοινωνίας στα στελέχη όλων των βαθμίδων της Επιχείρησης.
Αθήνα: 12 Απριλίου 2019 (09:30 - 17:00) Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη: 10 Απριλίου 2019 (09:30 - 17:00) Grand Hotel Palace

 Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στις ιστοσελίδες:

http://www.abpm.gr/seminaria/91-poiotiki-tilefoniki-epikoinonia/event_de...

Τεχνική υποστήριξη: dastasupport@teipat.gr

Βασισμένο στο Drupal